آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .
آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .

افت سئو

دلایل افت سئو سایت

http://rozup.ir/view/3093454/Oft%20Seo%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

 

دلایل کاهش و افت رتبه سایت در گوگل

اگر هزینه و زمان زیادی را صرف بهبود سئو سایت خود نموده اید، به احتمال زیاد افت رتبه سایت برای شما یک کابوس محسوب می شود. داشتن رتبه سایت مناسب در جستجوی موتور گوگل، می تواند زمینه ساز موفقیت شما در جذب کاربران بیشتر باشد. امروزه کمتر کسی است که در یافتن خدمات و محصولات موردنظر خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه نکرده باشد. اما باید بدانید که افت رتبه سایت در گوگل اتفاق بسیار رایجی است و در صورتی که برنامه صحیحی برای مقابله با آن داشته باشد، نگران کننده نیست. برای موفقیت در اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بهبود سئو اهمیت زیادی دارد



کلمات کلیدی اشتباه ، رایج ترین دلیل افت رتبه سایت در گوگل

همانطور که گفته شد، اصل کلی این است که در صورتی که هر یک از موضوعات پر اهمیت برای بهبود سئو محقق نشود، افت رتبه سایت رخ دهد. در صورتی که جایگاه خوبی در سئو دارید، به احتمال زیاد یکی از اصولی که رعایت کرده اید،تولید محتوای مناسب و کاربر پسند است که به صورت منظم در سایت شما بارگذاری می شود. عدم تولید محتوا می تواند افت در سئو را در پی داشته باشد. حال ممکن است به تولید محتوا ادامه می دهید، بارگذاری مرتب و منظمی هم دارید.



محتوای تکراری و افت رتبه سایت در گوگل

همانقدر که رعایت اصول تولید محتوای خوب  از جمله انتخاب کلمات کلیدی صحیح و البته غیر تکراری در بهبود سئو اهمیت دارد، رعایت نکردن این اصول نیز می تواند در افت رتبه سایت نیز موثر باشد.



فعالیت بیشتر رقبا دلیلی برای افت رتبه سایت شما

رتبه سایت شما، امتیازی است که موتور جستجوی گوگل بر اساس پارامترهایی در مقایسه با سایر سایت ها به شما می­دهد. ممکن است شما تمامی اصول را مثل گذشته رعایت می کنید


کاهش کاربران و افت رتبه سایت

یکی از دلایل افت رتبه سایت در جستجوی گوگل، کاهش کاربران سایت و مشارکتآن هاست. الگوریتم های جستجوی گوگل بسیار جامع و پیچیده است. یکی از این عوامل موثر در بهبود سئو، زمانی است که کاربران در سایت شما سپری می کنند. البته میزان بازدید کاربران، به عوامل متعددی از جمله کیفیت و تازگی محتوای سایت شما بستگی دارد.


متادیتا و اهمیت آن در رتبه بندی سایت

یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر رتبه بندی که ممکن است کمتر به آن توجه شود، متا دیتا است. متا دیتا توضیحاتی است که شما از محتوا برای موتور جستجوی گوگل درج می کنید.



اهمیت سئو خارجی برای جلوگیری از افت رتبه سایت در گوگل

سئو خارجی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت شماست. مهم ترین اصل در سئو خارجی بک لینک است. بک لینک ها می توانند در بهبود جایگاه سئو شما و جلوگیری از افت رتبه سایت نقش زیادی داشته باشند. اقدامات که برای ایجاد بک لینک انجام می دهید باید کاملا اصولی و حساب شده باشد تا نتیجه عکس نگیرید.


http://rozup.ir/view/2988903/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR.gif

منبع مطلب: افت در سئو سایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد